åksjuka och svidande värk

Ja, det är en blandad kompott som upptar känslorna i min kropp idag. Efter träningen på IKSU i eftermiddag så kom Macke och plockade upp mig, vi skulle åka och hämta en kompis till honom och sedan ner till Holmsund för att jag skulle ta mammas bil. Jag åkte/körde bil över en timma. Åkrädd som jag är var det en pina… fram till jag fick sätta mig framför ratten. Jag brukar försöka sysselsätta mig med saker, som till exempel blogga, kolla fejan, insta… Ni vet. Men om man sitter i bilen så pass länge så blir det lätt långtråkigt. Händer liksom inte mer ju fler gånger man uppdaterar. Jag hann bli åksjuk och försökte istället sova lite.

Sen när jag plockat upp bilen så åkte jag till ÅC för att handla dagens middag och mjölk, sådant viktigt. Lyckades träffa Therese den lilla stunden som jag befann mig där. Hem, laga mat, ÄTA MAT. Det vart tacos, brukar aldrig äta det själv, men det är sjukt gott! Det bästa av allt var att salladen fanns redan klar, bara att steka köttfärsen.

Sen har vi den här svidande värken också, som blir mer och mer påtaglig. Den så kallade träningsvärken. Axlar, skuldror och BRÖST. Tippar att det är från WOD’en igår, boll mot vägg och kettlebellsvingarna. Sen till råga på allt så hade jag lite träningsvärk i bröst från i tisdags också. Alltså jag tror inte ni fattar vilken grym värk jag har. ÖM SOM ALDRIG FÖRR. Nejdå, jag klagar inte. Skulle aldrig falla mig in. Imorgon kör vi igen!

Lämna en kommentar