ett studiebesök på rullstenen

Jag har intagit lunchen för ett tag sedan och hunnit med en liten vila. Man behöver vila ner maten lite.

20130425-125027.jpg

Efter det så satte jag igång ned uppsaten igen, lite motvilligt. Alltså missförstå mig inte, det är roligt, men det FINNS ROLIGARE!

20130425-125410.jpg

Skrivhörnan, databordet, där kreativiteten flödar… kalla det vad ni vill! (Det är inte fejan ni ser i bakgrunden!)

20130425-125541.jpg

Materialet, kärnan i uppsatsen, alla grymma citat! Utan alla skribenter vore jag INGENTING!

Jag vet att ni kanske tänker; varför bloggar hon när hon borde plugga? Det kan jag svara på! Det är en del i utvecklingen, metakommunikation(?), jag funderar på hur det känns att prata om det. Det går bra, jag har kommit långt! Lite drygt 5 sidor text. Bara 25 kvar.

Nu har jag pratat klart om det!

Lämna en kommentar