bomben är på väg att explodera

Jag vet att flera av er som läser spelar Candy Crush. Ett väldigt trevligt spel tycker jag. Det bästa av allt är, om jag får vara ärlig, är att man inte kan spela jämt! Visst är det frustrerande om man har slut liv, men skulle man kunna spela jämt skulle jag antagligen göra det. Men någonting som jag stör mig på är detta.

20130424-080235.jpg

Bomben är på väg att explodera? FEL! Bomben har exploderat. De kan ju inte skriv på väg när det redan inträffat.

Känningar i kroppen från igår, sjukt härligt! CX’en var tung. Var till och med jobbigt att stå i plankan under sista setet. Brukar inte ha några problem med det, hade jag gått ner på knä hade jag antagligen fått stå där max tre sekunder innan någon tvingat upp mig och hade fått det gnuggat i ansiktet flera dagar. Jag? Maska?

Veckans mitt – och spännande uppdrag på schemat!

2 tankar om “bomben är på väg att explodera

Lämna en kommentar