långfredagsträning

Alltså vilken sjukt bra långfredagsträning det vart. Jag pallrade mig mot IKSU och så lika vi är kom Stephanie exakt samtidigt som mig! Vi hade planerat att teama på eftermiddagens plyo och IW! Grymma Lina som hade båda passen,då alla andra instruktörer verkar vara bortresta eller något.

Plyon hade hon lagt upp på samma sätt som i tisdags, med en rad lådor så man står mittemot någon och jobbar. Jag bestämde att S och jag skulle tävla istället för att köra mot varann. Hon var väl inte jättetaggad på tävla, men vi körde. Det var kul!! Linas första plyo som instruktör, roooligt! Grymt svettigt och utmattande.

Sedan pallrade vi oss till Wien för lite IW, Lina börjar med att fråga om alla mår bra idag. Stephanie säger nej(?), och Lina påpekar då att de som valt att köra plyo innan får skylla sig själv. Alltså IW55, hur tänkte vi?! Första set’et var olidligt, tänkte att det aldrig kommer ta slut. Men sen andra och tredje backen gick toppen! Jag rann typ bort, det lilla(?) som var kvar från plyon.

Två gymma pass tog sitt slut och jag och Stephanie skulle styra upp med dusch och fix. Under tiden fick hörde Lina av sig, vi bjöd in henne på vår grillmiddag också, hon tackade ja!

Lämna en kommentar