påsk-jobb

God eftermiddag och glad påsk kanske man ska passa på att säga? Det är trots allt skärtorsdag idag minsann. Jag tror att de gått mig förbi, inte hunnit med att tänka på det. Men det är väl trevligt? Betyder inte så mycket för mig egentligen, det är en dag som alla andra. Men lite annars har det varit, jag befann mig på uppdrag nere på stan. Jag jobbade idag. Igår när jag fick frågan för andra gången om jag ville jobba där i sommar passade Hanna på att fråga om jag inte ville jobba idag också? Med tanke på att jag inte hade någonting planerat och inte heller någon träning (vilodag) tog jag tillfället i akt och skrapade ihop några kronor. Det handlade bara om tre timmar och det var fullt upp. Som alltid när jag är där, annars hade de inte behövt mig.

Sedan tog jag bussen ner till Holmsund för att umgås lite med familjen innan alla åker iväg. Landade ganska nyss och jag vart sjukt trött nu! Känns att jag inte druckit kaffe sen 8-9 imorse och ingen celsius vart de heller. Ingen träning (kändes sjukt lockande när Stephanie frågade om jag inte ville haka på CX idag… Men jag är glad att jag inte hade möjlighet, annars hade jag fallit för frestelse, utan tvekan.) Ögonen vill klappa igen för dagen. Shape up.

Imorgon är det fredag!

Lämna en kommentar