well, hello there!

Förra söndagen fick jag ett sms i min telefon, ”Jag och farfar fyller 70 i år, vi tänker bjuda er på en resa, vill du åka med?”. Jag undrar om jag någonsin funderade på vilket svar jag skulle lämna… Nej, jag tror minsann inte det! Hur lyxigt är inte detta, det spelar fasen ingen roll vart jag hamnar, att få åka till solen är ju underbart! I förrgår fick jag ett sms, resan är bokad. Turkiet, Belek i oktober. Blir liksom en favorit i repris. Jag tror att vi blir 12 personer om alla har tackat ja.

Skärmavbild 2013-03-27 kl. 08.46.04

Skärmavbild 2013-03-27 kl. 08.44.41

Skärmavbild 2013-03-27 kl. 08.45.20

Hotellet är bokat, all inclusive på Cornelia diamond golf resort och spa. Golfhotell, självklart, min släkt är ju lite golftokiga, men jag vet inte hur många som tänkt spela? Inte jag. Jag har självklart kollat in träningsmöjligheterna, det finns ett fitnesscenter. Jag antar att det är ett gym och sedan typ några klasser;

Skärmavbild 2013-03-27 kl. 08.58.16

Tap? Jag tänker step, alltså inte typ Bodystep, utan riktigt step! Otroligt spännande. Jag känner mig rent spontant otroligt taggad på att åka utomlands igen. Just det, kanske ska säga att det blir mysigt att åka iväg med släkten också? Farmor, farfar, pappa, Gunilla, Henke, Macke, farbror Peder, Anneli, kusiner Alle, Jesper och Julia. Jag säger att ordet spännanade kommer representera denna resa.

9 oktober är datumet.

En tanke på “well, hello there!

Lämna en kommentar