barnkonventionen

God morgon! Pigg och alert, vaken och redo för att möta dagen. Idag har jag dock några uppdrag, hör inte till vanligheten. Först ska jag möta upp två från BRIS så ska vi informera 3 klasser Barnkonventionen. Det känns riktigt spännande och jag känner mig riktigt sugen på träffa de små liven. Det gäller mellanstadiet idag!

Efter det så ska jag nog pallra mig ner till mamma och hälsa på lite. Umgås och mysa, snacka och uppehålla mig lite. Jag har vilodag idag och kroppen behöver det verkligen! Men jag brukar dö av rastlöshet, tragiskt. Laddar inför imorgon! Ikväll är det också massage-dags. Känns helt okej. Berättade för Stephanie om min träningsvärk, hon är sjukgymnast, hon hotade om att trycka på mina trigger-punkter… Tror att jag är glad att jag slapp! Får se vilken kroppsdel vi går igenom ikväll!

Veckans mitt är här!

Lämna en kommentar