praktiken avslutad

Officiellt är nu praktiken avslutad, ärligt känns det lite både och, det har varit en väldigt lärorik och mysig period. Jag har haft rutin på saker och ting, gått till kontoret och käntig väl omhändertagen, lärt mig saker av kloka människor och fått stort förtroende. Det som känns spännande nu är ju att börja skriva uppsats! När någon fyller år eller firas så brukar de alltid bjuda på tårta, men igår till förmiddagsfikat så hade de fixat nybakt bröd, olika pålägg, grönsaker, juice, nötter och frukt. Jag vart så himla glad över omtanken, de känner mig och fattade att jag skulle gilla detta mycket bättre än en tårta! Fint va? (Sen överraskade ju jag med att ställa fram en chokladkaka till lunch, det vart poppis!)

Efter träningen del så gick jag hem, styrde upp hemma och skickade en handlingslista till fina Petra. Hon shoppade och kom sen hit så styrde vi en taco-kväll. Sjukt gott! Gud vad jag längtat efter det! Riktigt gott! Sen såg vi lite film.

När hon gått så plöjde jag Farmen-final, såååå typiskt att inte Janikke fick vinna, höll på henne, grymma tjejen! Sen såg jag också sista semifinalen av Gladiatorerna.

7.51, dags att ta tag i dagen; FRUKOST!

Lämna en kommentar