kattis-dagen

Jag vill säga att jag skötte mig exemplariskt. Hela dagen började med att vi åt en gemensam lunch, personalgruppen, generalsekreteraren, personachef och ansvarig för ”nya stödverksamheten”. Sen var det ett litet möte för fackliga frågor som jag tycker var rätt intressant, med synpunkt på att jag inte kan något sånt! Lärorikt, och nej, allt gick nog inte in. Sen pysslade jag på med mina vanliga arbetsuppgifter och vid 17-snåret var det ”jourarna möter Kattis”. Over and out. Hon är för härlig och väldigt vacker. Jag vill bli som hon… när jag blir stor?

Dagen har varit väldigt teoretisk och jag är trött i huvudet och kroppen skriker efter rörelse. Den måste rastas. Söndag 12.45 till nu tisdag 20.20 har den vilat och vilat. Redo? Ihop-rostad skulle jag säga. Jag blir inte så långrandig idag, jag är inte van att träna såhär sent, vid denna tid brukar jag hunnit hem redan.

Nu är det färdigt med sovmorgon, imorgon är jag på plats 8.30 igen!

Lämna en kommentar