med skräckblandad förtjusning

Ja, som rubriken lyder, jag har precis avklarat min sista förberedande träningsdag inför morgondagens premiär av GRIT! Jag är fasen mer laddad än någonsin. (Alltså inte mer än Blasten). Jag är så redo man kan bli OCH JA(!) jag vet vad som väntar och jag väntar mig att bli krossad. Inte nog med att jag längtar till imorgon, tror typ att jag längtar mer till på lördag!

Anlände till IKSU i vanlig ordning för lite BC en torsdag som denna. Och vilket tryck! Det var ett grymt pass och det överträffar som alltid mina förväntningar, jag får krafter som jag aldrig trodde jag hade. Var kommer det ifrån?!

Sen så fastnade jag som vanligt med lite småsnack som resulterar i att gymmet blir kortare än vad jag skulle kunna maximera. Jag körde i alla fall lite ben, lite sidomuskler, lite triceps.

Sen kom vi till veckans CX, som såg lite annorlunda ut. Istället för Krook var det Therese som hade det. Kul och länge sen jag tog klass för henne! Och passet är som vanligt väldigt grymt, nästa söndag är det dock premiär för det nya! Spännande att se vad det kommer bli för utmaningar!

Nu är jag sjukt trött och njuter i soffan, vilar upp musklerna inför imorgon! Ni fattar inte hur laddad jag är!

Lämna en kommentar