kvällsjobb-sovmorgon

Jobbade kväll igår och det gick över förväntan, man är liksom beredd på att vara kvar länge, men jag kom ifrån typ en timma tidigare än väntat. För en kvällstrött brud som jag är det otroligt skönt att vara hemma så fort som möjligt. Jag kom hem till Rullstenen strax innan 22, då fixade jag i ordning lite för morgondagen och luffade runt för att komma ner i varv.

Somnade och vaknade pigg. Idag är det tisdag och på grund av kvällsjobb så hade jag lite sovmorgon idag. Det känns fint idag, är på alerten. Kan inte annat än att bli en bra dag!

Tänkte bara kommentera en grej också, det vart ingen inspiratör igår. Jag lägger det från och med denna vecka på is, man kan inte hålla på allt för länge, det får inte bli uttjatat. Jag känner mig inte tillräckligt inspirerad för ett inlägg just nu. Jag har delat med mig av mina guldklimpar och diamanter, det finns fler vill jag lova! Den som spar, hon har.

Tisdag, hit the switch!

Lämna en kommentar