femhundra kilo

Jag fortsätter att jobba på hemmaplan, idag var det dags att ta tag i den fruktade tvättkorgen… Någon som vågar föreställa sig hur mycket det var från i helgen?! Jag har aldrig tvättat så mycket, under tiden jag bott här… Helt sjukt galet mycket tvätt! Otroligt skönt att ha det gjort, nu är alla kläder tvättade och jag kan återigen välja och vraka bland utstyrslar. Jag var inte jättenöjd med dagens combat-outfit! Men hellre ren och halv-o-matchande än snygg och illaluktande?! JA!

Under tiden som tvätten jobbade på som bäst passade jag på att se Pretty little liars, Farmen och renbädda.

Alltså Farmen, jag har fastnat, måste se varje avsnitt! Är inte Jannike för go alltså?! Jag gillar verkligen henne, tuff och båda fötterna på jorden! Sen är hon från Holmsund också, inte illa! Jag hejar på henne! Hur ska jag göra för att få träffa henne månntro?

Dags att krypa i kojs, imorgon ska jag gå 15 minuter tidigare hemifrån. Jag orkar inte med stress!

Lämna en kommentar