tror att jag sprudlar

Idag är en sån dag som verkligen känns bra! Till skillnad från igår, jag känner mig på topp liksom. På jobbet har vi en stående punkt under lunch eller fikat att vi läser horoskopet högt. Idag skulle jag ha något med sport och göra, samt en flirt väntade. OJ, VAD JAG VÄNTAT PÅ DETTA! Jag tänkte att jag mixar dessa två, träning + flirt? Det märks att jag har höga krav på dagens IKSU-besök va?!

Dagen har varit bra, möte på förmiddagen och lite andra uppdrag under eftermiddagen. Tänk att jag gör mig tredje vecka, otroligt!

Tänkte bara få det att svida lite extra i era ögon, helt ok va?

20130205-163704.jpg

Ser ni vilka fina prylar jag fick i helgen?! Utöver detta även lite prylar att förtära, som är slut. Bars, drycker osv. Shampo, tvål, balsam..

20130205-163853.jpg

Och denna ”You can, You will”-tröja, årets slogan! Otroligt skön, dessutom!

Jag är så sjukt laddad med ny energi, fylld med inspiration upp till öronen!

Lämna en kommentar