fredagkväll i huvudstan

Man känner sig inte så himla kaxig när man går genom t-centralen och åker tunnelbana som ensam brud på ynka 157 cm. Även om jag är stark och rätt oförutsigbar så är en stökig fredagkväll inte så himla rolig. Dessutom hade jag en fet resväska att släpa på…

20130201-214941.jpg

Jag tog mig levande till Fridhemsplan och är nu installerad och har tagit ”soffläge” i sängen. Jag vilar mig i form inför imorgon. Om det är någonstans jag känner mig hemma i Stockholm är det här. Jag trivs sjukt bra på detta fina vandrarhem och har bott här så många gånger att det inte går att räkna. Dock har majoriteten av besöken innehållit alkohol. Nu är det något heeelt annat!

20130201-215547.jpg

Jag är så laddad!! Förberedd och sugen på dra igång!! Nu har jag slängt i mig lite yoghurt och banan, ladda upp med energi! Fyllt på förrådet inför imorgon! Jag ska packa väskan och se till att vara väl förberedd. Hotellfrukost som start 7.30! Freakin’ awesome!

LADDA!!

En tanke på “fredagkväll i huvudstan

Lämna en kommentar