v:inspiratör; marre

En dag för sent, vet inte var hjärnan befann sig igår.

Veckans inspiratör är ingen mindre än min fina älskade Marre. Det här är en tjej som alla borde ha i sin vänskapskrets, hon är grym! En ärlig, envis, spontan och rolig brud som inte bryr sig ett skit om vad andra tycker. Hon säger precis det hon tänker och låter ingen köra över henne, precis så vill jag också vara. Marre var en av de som verkligen stöttade mig och fortfarande finns där, oavsett vad klockan är eller vilken dag det är.

I somras när jag stod utan vänner och sällskap till PRIDEN så dök Marre upp som gubben i lådan och erbjöd sig att följa med… Min första reaktion var; SKÄMTAR DU MED MIG? Vet du ens vad det är?! Vad tror du vi ska göra? Hon brydde sig inte för fem öre om vad folk tyckte om att hon skulle åka som straight (ja, jag outar dog som hetero nu) på ett äventyr. Hon har funnits i vått och torrt och ställt upp för mig till 100%.

Inte nog med att hon är hur rolig, snäll och spontan som helst så är hon sjukt envis. Tar hon sig för något ser hon till att avsluta det. Vi körde FF tillsammans i november och hon var grymmare än mig, hon ägde! Träning och kost! Snyggt vännen!

20130129-213634.jpg

Vi har inte känt varandra så himla länge, men du är verkligen en av de omtänksammaste och grymmaste tjejer jag känner!

20130129-213923.jpg

Du är också en av de som har bäst minne, du lägger detaljer på minnet som ingen annan! Du lyssnar verkligen när det är någonting jag vill berätta!

Du är så sjukt grym bruden! Tack för att du alltid finns för mig!

Lämna en kommentar