visste ni detta?

Jag älskar the body shop! Jag har miljoner med produkter och älskar dem, allt ihop! Jag älskar deras medlemskap och hela kitet!

Jag gjorde en beställning till mig och mamma förra veckan… Jag berättade ju att jag varit och shoppat på deras rea, men min favorit fanns ju inte, den jag alltid köper när det är rea, de har den inte i vanliga fall. Blåbär-bodybutter! Så jag såg att den fanns i web-shopen, order; CHECK!

20130114-114919.jpg

Idag kom ordern, leverans till dörren; underbar service! Mamma beställde också blåbär och en Moringa-tvål (den har jag redan) och jag beställde 400 ml mango!

20130114-115055.jpg

Min lilla samling bodybutter. Min hud har aldrig mått så bra som den gör av denna lyx, jag är vanligtvis väldigt torr och får lätt eksem osv. Hjälper kanske inte att jag duschar varje dag heller.

Jag är beroende!

2 tankar om “visste ni detta?

  1. Body Shop gör fantastiska produkter, har också en hel uppsjö av deras grejer – lite väl många kanske – hinner ju knappt använda dem. 😉
    Och en spaning – tål normalt inte alltför parfymerade produkter men deras har det aldrig varit något problem med. Super! Och ett tips – har du testat deras aloe vera-deo? Den absolut bästa jag någonsin använt! 😀

Lämna en kommentar