nyhetsmorgon med kristin

Som vanligt, frukost med Nyhetsmorgon. Idag är det söndag och det är ingen annan än Kristin där! Jag gillar henne, tycker att hon är väldigt bra och fräsch! Vilken kropp, jag vill bli som hon när jag är just över 40. Hennes armar är ju vara underbara och hon ser så naturlig och fräsch ut!

20130113-095819.jpg

Bild lånad här.

Ser ni så cool?! Tror ni hon kommer på Blasten?

20130113-100031.jpg

Bilden lånad här.

Hon är bara för bra. Får man önska hur man blir som vuxen? Jag är bara 26, men kanske ska börja sikta redan nu… Vem vill du bli som?

Hörrni, idag är det söndag, vilket betyder att vilo-dagen är över! Undra vad vi ska hitta på? Mest troligt IW+CX, jag ska vila mina axlar som fortfarande är rätt slitna från all combat och BP i veckan… Lite cardio och core är aldrig fel!

Med tanke på att det är söndag idag, betyder att det är måndag imorgon och då börjar sista momentet på termin 4. (Fånigt med ett moment på en vecka känner jag rent spontant. Nästa vecka börjar praktiken! Momentet i veckan går ut på att skriva en planering inför praktiken, så ni ska snart få läsa min plan och mitt mål!

Njut av söndagen, och ni som inte antog min leende-utmaning igår, GÖR DET IDAG! Eftersom att jag bara var inne igår, förutom när jag var på Ica (när jag är på Ica blir jag oftast på sjukt dåligt humör för att det jämt är folk ivägen och när vissa produkter inte finns vill jag bara gå hem igen) så gör jag det idag istället. Idag är leendets dag!

2 tankar om “nyhetsmorgon med kristin

  1. Vad kul att du gillade filmen! 😉 jag ska försöka mig på att filma någon superdupereffektivrumpövning så snart jag har möjlighet! 🙂 Jag måste ju nästan komma till umeå och dra dig till de fria vikterna!! 🙂

    • Men absolut! Du är välkommen när du vill! Kom gärna en torsdag då det grymma BC-passet med Lina är… Eller en onsdag så du får uppleva Paris i sitt esse! Tar liksom 250 pers!

Lämna en kommentar