lättpåverkad brud

Jag har kört BP två gånger denna vecka och har ett välplanerat schema, då kommer denna fröken med en förfrågan.

20130109-230304.jpg

20130109-230355.jpg

Jag gör ett försök att stå på mig lite…

20130109-230441.jpg

Jaha, där ser man…

20130109-230543.jpg

Jag är en mes! Hur gick detta till?! Petra, var det inte du som kom på den briljanta idén att jag skulle kaxa till mig och lära mig säga nej? Fixa en blogg så pumpar jag på fredag!

3 tankar om “lättpåverkad brud

  1. Haha, du är en tuff brud du! Jag som just beklagat mig för att det blir pump två gånger den här veckan! Och iofs gym en gång, men kroppen känns gammal och trött 🙂 Du måste ha en mycket yngre kropp, du skulle säkert klara två pump på en dag! 😉 Fortsätt inspirera som du gör 🙂

    • Hahaha, Sara då… Inte har du en gammal och trött kropp! Din kropp är ju väldigt vältränad, snygg och pigg! Två på en dag känns lite att ta i kanske, haha. Men jag kanske måste värma upp inför Blasten då det är en hel del pass på samma dag… TVÅ DAGAR I RAD! Undra om det är bäst att ladda upp med träning eller med vila?

Lämna en kommentar