la boite à joujoux

Kardemumma/kanel-kaffe i min nya kopp från Lovisa Burfit. Jag har dock ingen aning om vad som står, någon som vet? Håller tummarna för att det inte är något olämpligt då jag har mitt kaffe där i…

20121230-092006.jpg

20121230-092102.jpg

Kaffet smakar bra i alla fall! Vet ni vad? Jag shoppade lite i mammas kyl innan jag åkte hem igår, det resulterade i att jag inte behövde åka och handla igår. Det resulterade i att jag inte hade några äpplen till min frukost idag, det kan verkligen röra till en kontrollmänniskas dag. Jag tog hallon till gröten istället.

Någonting annat som stressar mig till döden är att det är nyår imorgon och jag har inga planer. Har absolut inget att göra! Vad ska jag ta mig till? Får man ens vara helt själv på nyår?

pray for a miracle.

2 tankar om “la boite à joujoux

  1. Det betyder ”Leksakslådan”, typ. 🙂 Så det är ingen fara att ha kaffe i den 😉
    Håller tummarna för roligheter till nyår, själv ska jag hem till Ursviken och träffa min familj – längtar! 🙂

Lämna en kommentar