dog i soffan

Efter en morgon och förmiddag med fullt upp på jobbet så fick jag en dejt med min fina mor. Hon bjöd på lunch på stan och vi strök runt och fördrev lite tid tillsammans. Mysigt! Jag passade dessutom på att handla lite medan jag visste att jag skulle få åka bil hem…

Jag får lite panik när det börjar bli tomt i kylen. Och i fruktskålen! Det är mardrömmen… Imorse hade jag inte en enda frukt! Kan inte minnas när det hände sist… Sen hade jag inge kvarg, kesella eller keso… Så mitt mellanmål vart en swebar-pepparkaka! Mycket mumsigt måste jag säga!

Nu har jag kommit hem och känner mig helt död! Jag la mig bara ner på soffan och kroppen duknar… Det blir så när jag stått eller gått hela dagen. Sen har jag varit vaken från 5.15 också. Hur ska jag ta mig härifrån är frågan? Måste ladda om lite, det är ju torsdag! Det betyder fin-träning! Jag kommer sova gott inatt!

En liten PN och mellanmål sen är jag good-to-go!

20121213-155341.jpg

Vad tycker ni om min bild till skoter-kortet? Visste ni att jag hade skoterkort?! Fröken kan minsann sina motorer 😉

En tanke på “dog i soffan

Lämna en kommentar