ff: dag 29 träningen

Jag överlevde! Jag känner mig än en gång sjukt nöjd över dagen träning, är glad över hur ofta det faktiskt känns bra! Det är ju majoriteten! Otroligt tacksam över att trivas med träningen, tänker på alla som verkligen hatar träning och inte går och tränar över huvudtaget, hur vissa skjuter på det dag efter dag… Jag skulle inte överleva utan träning! Ärligt, vad skulle jag göra? Jag skulle antagligen klättra på väggarna eller bli en soffpotatis…? Tycker det är roligt att jag hittat något jag verkligen uppskattar, något som jag kan göra varje dag utan att tröttna, visst har jag tur? Jag är tacksam för varje dag jag tar mig till himmelriket!

17.20, 60 min combat i Aten. Lina rockade som vanligt hela rummet och var grym! Kan verkligen inte beskriva hur mycket jag uppskattar det passet, just det! Ni som inte testat vet inte vad ni missar… Ska ni välja ett pass på hela veckan är det DET!

18.30, 40 min IW i Wien. Mötte upp min kompanjon Petra. Jag har aldrig varit på den instruktörens pass och jag har aldrig varit på IW på kvällen… Bara på morgonpassen 7.00. Jag måste säga att passet var bra, det var toppen, benen var pigga och energiska trots att jag precis kört 60 min combat. Tror inte att träning på morgonen är min grej, det brukar nämligen vara fruktansvärt jobbigt! Helt klart värt! Bra musik och svettigt!

19.15, 30 min CX i Rom. Vi förflyttar oss till Rom och kör lite core-träning, samma pass vi körde förra veckan. Det är som det är, men det börjar ändå ge med sig lite, vissa övningar är halvdryga, men det tar! Herregud, en av övningarna trodde jag att jag skulle dö på, min mage har träningsvärk från något, vet inte vad? Kanske min och Petras gym-träning i tisdags eller min egen igår? Don’t know! Men skönt vare att känna av lite!

(Skjuter på plankan till lördag, orkade inte idag… För mycket mage redan!)

20121129-212126.jpg

Vad tycks om mina nya träningstajts? Kunde inte låta bli igår…

Lämna en kommentar