iksu-app’en

Efter FB, insta och WordPress är IKSU-appen den högst använda! Så sjukt värd app alltså! Jag gillar den, även om den är lite seg ibland. Men bokningen är enkel, sökandet av pass är enkel och den fungerar bara fint!

20121118-090255.jpg

20121118-090311.jpg

Man kan lägga in favorit-pass, ni ser ju vad jag har för något… Oväntat?

Det som jag upptäckte imorse var att man kan kolla upp sin kalender, se vilka pass man har gått på, bokat osv… Hur har jag missat det?!

20121118-090554.jpg

I fredags var jag tex. på BodyPump, bodycombat och stepmuskel (som går under aerobic). Det jag saknar är en tabell, typ vänd IPhonen till landskapsläge och se en tabell på vilka typer av pass du går på oftast, kanske pass/vecka, pass/månad, totalt antal pass osv.

En livsviktig app!

Lämna en kommentar