nedräkningen är igång

Jag hann till passet! Underbart! Jag hade hur kul som helst och är kanske nöjdast att jag inte slog ihjäl mig på vägen dit, det är halt ute… speciellt om man cyklar. Jag hade inte hunnit om jag gått… Bättre att gjort sitt bästa för att hinna (och kanske dö på kuppen) än att inte försöka…? Bra tryck i Paris idag!

Vad tycks om mitt nya linne?

20121031-195530.jpg

Har kommit på att jag är liite av en Nike-nörd… Ett säkert kort som en överraskning är ett linne från Nike alltså… Råkade se att jag visst hade tre likadana, fast olika färg.

20121031-195702.jpg

Storlek S, tack! 😉

Nu har vi skjutit på det länge nog, imorgon börjar Fitnessfighten! Jag ska vara med! Inte övertaggad, mest less på att maten känns dryg… Vem vill laga den?! Supertaggad på träningen dock, den ser jag fram emot! Imorgon får vi veta första passet! Jag här planerat upp mitt schema för imorgon, det är inte helt optimalt, men man får göra så gott man kan! Anpassa lite…

20121031-195939.jpg

Härmed är nya kategorin ”fitnessfighten2012” invigd! Väl mött!

Uppdatering.

Jag har redan möblerat om i schemat! Såhär kör vi morgondagen istället!

20121031-213327.jpg

Visst hänger ni på min resa?

5 tankar om “nedräkningen är igång

    • Åh vad jag tycker det är roligt att du är tillbaka med kommentarer! Tråkigt att du inte kunde haka på FF nu… Jag lovar att peppa dig om du väljer att köra en annan månad 🙂

      • Tack, va roligt att höra! 😀 Min frånvaro har berott på C-uppsatsen men nu är den äntligen klar och godkänd så nu känner jag mig fri igen. 🙂

        Tack för att du peppar, om det inte vore en så dum månad att köra FF rent matmässigt så skulle jag starta nu i december eftersom jag blir så taggad av dina inlägg. 🙂

Lämna en kommentar