på uppdrag med älskade solen

Jag och Elin har beslutat att sälja vår älskade bil… Det känns i hjärtat, hon är verkligen toppen och bäst på alla sätt och vis! Men det känns som det enda rätta då ingen av oss har råd att köpa ut den andra, och jag har inte ens råd att ha bil…

Pappa är toppen i dessa lägen, han hjälpte oss att köpa vår BMW, han hjälpte oss när vi vart påkörda med den så vi fick ut alla försäkringspengar och så allt gick rätt till. Han hjälpte oss att hitta denna pärla och gick in med pengar emellan och nu hjälper han oss att sälja den! Utan han hade antagligen ingenting hänt eller så hade vi blivit grundlurade någonstans…

Idag är jag och hjälper till lite, vi har fixat med stenskott så de borrats bort…

20120912-144659.jpg

Vill du köpa?! Hon är kanon och fläckfri!

20120912-152718.jpg

Vilken var min nu då?! Tur jag får låna pappas BMW whenever! 😉

Lämna en kommentar