helt vanliga onsdag

Godmorgon! Idag är det onsdag(!), jag skrev först tisdag, men kom fram till att det nog inte riktigt stämde, tiden springer verkligen iväg! Det känns lite läskigt faktiskt…

Hade en väldigt trevlig dag igår. Dagen började ju som sagt med ett möte på Rättighetscentrum, det var helt ok! Gillar verkligen mina fina klasskompisar, det ska bli roligt att träffa dem lite mer nu när skolan drar igång på måndag! Efter det så mötte jag upp Petra på stan för lite lunch och shopping! Jag köpte ett nytt duschdraperi, som är grymt! Vad tycker ni? Typiskt mig va?!

20120829-101133.jpg

Köpte också nya galgar, lite finare som jag kan ha i hallen utan att skämmas! Sedan för ett av presentkorten som jag fick när jag fyllde år så köpte jag två Marimekko-burkar som jag ska ha kaffe och te i.

20120829-101211.jpg

Efter vår lilla sväng på stan så åkte vi vidare på äventyr, jag fick spana in hennes boende och sedan vart det en prommenix, till universitetet och sedan hem till mig. En väldigt lugn kväll med exklusiv middag (studentmat – pyttipanna) och lite film.

Nu gör jag mig redo för dagens äventyr! Jag ska möta upp Anna om en timma, och införskaffa några fler grejor på stan, jag saknar ugnsformar! Ikväll blir det nog lax till middag, då behöver jag någonting annat än långpanna!

Ha en bra dag!

Lämna en kommentar