skadeglädje

Medan jag liks inte har någonting annat spännande att berätta för er kan jag försöka återberätta en rolig grej som hände tidigare i veckan… Eller jag tycker i alla fall att det var rätt roligt!

Jag är ute och kör bil, det är varmt, jag har rutan nervevad och kommer fram till ett rödljus. Jag hamnar först i kön och i bilen bredvid mig så sitter två unga grabbar… Bilen är ned-cabad och de tycker att de är hemskt coola… Ni kan säkert se situationen framför er? Föraren varvar upp bilen inför att det ska bli grönt, jag blir väldigt imponerad av detta… eller?! Det roliga är sen att när det väl blir grönt så får han motorstopp! Jag gasar iväg medan han får stå kvar och hålla upp trafiken, jag njöt!

Jag blir mer irriterad än imponerad av folk som ”håller på”… Finns så många andra sätt att imponera! Nu är väl jag kanske inte rätt person att ha en åsikt om detta? Jag attraheras väldigt sällan, om ens någon gång av det kön som oftast pysslar med detta.

Men vad säger ni andra? Är det ett vettigt sätt att imponera?

2 tankar om “skadeglädje

  1. Inte det minsta, tycker att det är barnsligt och barnsliga män är inte det minsta attraktiva. Blir mer imponerad av kunskap och kan lätt förtrollas av intelligens.

  2. I övrigt tycker jag att det var en kul historia, fnissar tyst för mig själv när jag föreställer mig deras snopna miner. 😉

Lämna en kommentar