motorvecka?!

Igårkväll så frågade min pappa om jag ville hänga med han idag, förslaget var att åka MC till Lycksele och Motorveckan. Ni som känner mig vet att motorer inte är min grej och det intresserar mig inte det minsta, men samtidig vill jag ju träffa pappa och jag vill sysselsätta mig… Knivigt val! Jag avböjde dock och höll tummarna för bra väder idag så man ändå kan vara ute osv.

Lördag som det är gjorde att jag tog en liten långmorgon, klev inte upp förrän 9.15 och satt vid frukostbordet nästan 2 timmar. Det är sol men det blåser en hel del ute så jag gruvade mig för att man inte skulle kunna vara ute utan att frysa idag… Men jag var trots allt tvungen att testa! Här om dagen gick det lite vilt till när jag solade, blev lite bränd på framsidan, så idag blir det bara baksida! Jag byggde upp ett liter vindskydd och förberedde mig, jag vart dock inte ensam… Det var någon fler som gillade min plats…

20120721-113131.jpg

Efter att ha mutat iväg Eddie så kunde jag lägga mig och tro det eller ej, det är superskönt i solen! Det kommer lite vindpustar ibland, men det gör då ingenting! Kan inte annat än att njuta! Ska se till att inte bränna mig idag, vore orutinerat… Annars idag ska jag försöka se till att höja pulsen lite, någon form av ansträngande aktivitet borde jag kunna underhålla mig med!

Nu ska jag njuta och läsa lite! Ha en fin dag!

Lämna en kommentar