fullt upp på jobbet

Det som har varit superbra med denna vecka är att det har varit supermycket att göra på jobbet, tiden går fort då! Jag har sprungit ifrån mitt eget skinn idag, så mycket har jag stressat, och ändå har jag inte hunnit med allt jag velat göra. Det har inte funnits en sekund på hela veckan som jag funderat på vad jag ska göra, jag har istället funderat på hur jag ska hinna med allt jag behövt göra egentligen men inte hunnit. Det känns otroligt skönt att ta helg, men samtidigt känns det som jag har tusen saker jag skulle vilja göra på jobbet… Att gästspela i två veckor är så himla roligt, jag skulle dock inte kunna gå på i detta tempo för evigt!

Det har varit superbra väder idag och jag hann med en snabb rast vid 14.30, det vart en mjukglass med Elin och Fia. Efter jobbet så åt jag den goda buillabaissen och nu tar jag det bara lugnt med en nördig serie. Vet inte ens om jag vågar säga vilken serie det är jag ser, hehe… Kanske en annan gång. Jag känner mig lite risig igen, jag funderar på om jag höll inne min förkylning som var på g tidigare i veckan, och nu när jag inte ks snobbar kommer den att blomma ut!

Elin jobbar natt, imorgonbitti åker vi till Umeå för några intensiva dagar! Party!

H E L G !

Lämna en kommentar