hemskt dålig uppdatering

Jag har haft annat för mig helt enkelt. Det har varit festival och då finns det sjukt mycket annat att göra än att blogga. Någonting som jag har fått väldigt lite av är sömn, jag är sjukt trött! (Trots att jag sov över 10 timmar inatt.) Men som en viss person säger, sova kan man göra när man är död. Det låter som en bra idé!

För att summera, det har varit en lång helg av roligheter och annat (allt är faktiskt inte roligt…). Är himla glad över att min lillebror och Anton ville komma upp hit i lördags och festa med oss, KUL! Jag kan dela med mig av lite bilder senare, men just nu så har jag inte tid.

Om ni undrar varför det är bra väder idag… Över 20 grader och stundvis sol… Det är för att jag början just nu min mest upptagna vecka för sommaren. Jag har precis kommit hem från jobb nr. 1, där jag jobbade 8-11. Nu är det lunch för kl. 12 börjar jag på jobb nr. 2… 12-18.15! Jag kommer bli utbränd! (Med tanke på hur lite jag gjort de senaste veckorna… Så, jag säger bara, passa på att njuta nu!

Nej, nu ska jag förbereda mig för mina kommande 6 timmar! (Även fast det kanske inte verkar som det, så ska det bli himla roligt att kliva innanför Gallerix dörrar igen!)

Lämna en kommentar