renovering del 1463

God morgon på er! Vi har ju renoverat badrummet, men när de gjorde det så sattes även fel duschväggar upp, eller den ena vart fel. Så nu har vi väntat och väntat på att den ska tas bort och den rätta ska in. Idag 7.00 så ringde det i Elins telefon, det var de som ringde. Yeey, men lite dåligt om förvarning va?!

Men 7.30 klev de in och ska göra klart här inne! Skönt va?! Eller för oss i alla fall! Det blir ju dessutom lite större också i duschutrymmet, vi får ju två 90 istället för en 80 och en 90. Jag väntar med spänning på resultatet! Men tro inte att det bara är att byta, nej då, de måste ju byta ut kakelplattorna som dem har borrat i… Det är det som känns drygast, eller jag ska ju inte göra det personligen men jag lider med dem som måste göra det…

När det är klart ska ni få bilder, för jag vill minnas att jag inte har lagt in några bilder på badrummet sen det vart klart?

Lämna en kommentar