storstädning på g

Nu på morgonen avslutar vi renoveringen av badrummet med att en städfirma är här och storstäder allting! Snyggt va? Det är så skönt att vi slipper göra det själv, lyx! I övrigt så är vi båda lediga idag men var ju tvungen att kliva upp 7.00 för att vänta in städarna. Så typiskt liksom, jag var dessutom supertrött och ville absolut inte kliva upp då! Jag körde igång tre tvättmaskiner, så vi är i full gång med dagen, gäller att inte slösa bort tid!

Idag har vi inte jättemånga planer, men jag bör plugga en stund i alla fall, det känns Inge bra att jag hamnade efter i min planering redan första veckan? Hade kanske lite höga krav på mig själv. Men vem vill inte bli nöjd med b-uppsatsen? Det är liksom det viktigaste vi gör hittills i utbildningen, någonting jag kommer leva med resten av livet! Okej, det lät lite för seriöst, men jag vill verkligen bli nöjd!

Vi hade tänkt att gå på bio igår, men vi var så sjukt trötta så det vart inte av. Vi har styrt upp det till lite senare i veckan. Konstigt nog är jag tröttare idag än vad jag var igår, irriterande!

Vad har ni för planer i veckan? Det är ju trots en röd dag mitt i allt också!

Lämna en kommentar