jag fortsätter med kollektivtrafiken

20120502-122118.jpg

Jag är klar med dagens föreläsning och har hoppat på bussen som ska ta mig till andra sidan stan. Slutdestination är nämligen mammas jobb. Jag glömde mina bestick hemma och jag har uppehåll till 15, så då åker jag dit.

Föreläsningen var bra, till viss del, kändes lite som en upprepning av något vi haft tidigare. Jag har ju berättat för er att jag har två arbeten som ska in på måndag. Studentuppdraget på 2-3 sidor och fältrapporten på 5-10 sidor. Jag är i full fart med båda, men jag är osäker på om tiden kommer räcka till riktigt… Sedan så släppte vår lärare en till uppgift idag. PM’et till b-uppsatsen ska vara inne på tisdag, den ska vara på 1-3 sidor… Jag vill verkligen prioritera allt, för jag tycker att det är så himla kul och intressant! Är det värt att jobba dygnet runt? Jag återkommer…

Nu är det lunch och sedan plugg som väntar! (Jag har riktigt god lunch med mig! Grillat från helgen!)

Lämna en kommentar