varför dessa 38 steg bakåt?

God morgon! Det är tisdag och solen skiner! Det är verkligen jättefint väder ute, om det inte hade varit för all snö och den kalla temperaturen! Nu får vi verkligen det bakslaget vi gått och väntat på hela mars när det varit rätt milt och snön har smält bort som den ska. Men nu?! Varför denna elaka vändning?! Nej, jag tycker inte att det var okej… Nu är det som att börja om igen, nu måste allting smälta igen.

Men om vi bortser ifrån det bakslaget så kan jag meddela att det även idag är en bra dag! Jag tänkte att jag skulle testa mig på lite armhävningar imorse, ni vet 100 st. Jag hade ju för några veckor sen en utmaning om att komma till 100. Förresten Sara och Sarah, hur gick det för er? Det är två brudar som också körde utmaningen. Jag vart less när jag var på 90, ville bara kräkas på alla armhävningar, det var så sjukt tråkigt! Men nu när jag tänkt efter så vore det ganska kul att kunna säga att jag faktiskt kan göra 100 armhävningar på raken… Så imorse tänkte jag att jag skulle göra ett maxtest för att se hur långt bort jag var, det vore ju skitjobbigt att börja om från början när man varit på 90 liksom. Men kan ni gissa hur många jag klarade?! Jag klarade faktiskt att göra 70 st! Det är jag supernöjd med, jag hade varit nöjd med allt över 50 faktiskt. Det var dock rätt tungt redan från början, kanske för att klockan var innan 8? Jag känner mig nöjd med det, så nu ska aug bara bygga på 30 till…

Idag erbjuder dagen en föreläsning på förmiddagen, jag har dock ingen koll på vad det är riktigt, men jag tror att vi ska få en liten uppgift. Sedan ska jag äta lunch med min pappa och till sist ska jag på ett annat litet uppdrag. Jag tror att dagen kommer att bli bra!

Hoppas ni får en fin tisdag!

2 tankar om “varför dessa 38 steg bakåt?

Lämna en kommentar