tjugofem procent

God eftermiddag! Nu har vi haft en hel dag med äventyr vill jag lova! Elin började morgonen med att köra Fia till flyget, medan jag och de andra brudarna gick och tränade. Sedan började mitt och Elins projekt. Det får ni se imorgon, spännande va?!

Efter att vi avslutat det projektet så gick vi på stan en sväng. Vi var egentligen inte ute efter någonting speciellt alls, men det är oftast då man hittar saker, håller ni inte med?! Vi började med att gå på Stadium, de hade 25% på allt om man var medlem, och det är jag ju såklart! Hittade egentligen ingenting speciellt, förrän jag såg ett par skor! Jag har inte känt mig helt nöjd med de skorna jag köpte senast, så jag köpte dessa! Fina va?!

20120331-154815.jpg

De kostade 999 kr från början, men var nedsatta till 699 kr nu och dessutom var det ju 25% på allt också! Det vart typ 525 kr, nästan halva priset! Vilket klipp! Men det fick vara nog med dem, jag hoppas att dem blir bättre. Jag kommer med en recension!

Sedan gick vidare till Body Shop, där var det också 25%, det resulterade ju i att jag var tvungen att köpa massa grejer också. Två bodybutter vart det, perfekt till sommaren! Sedan köpte jag en sminkborttagning, den är jättebra faktiskt! Min som jag har är inte riktigt slut än, men det gäller ju att passa på när det är rea, visst?! Jag är egentligen för fattig för att använda bodybutter, men jag var tvungen att lyxa, min hud älskar det!

20120331-155448.jpg

Vad har ni gjort idag?!

En tanke på “tjugofem procent

Lämna en kommentar