hemtenta: check!

God eftermiddag! Det har varit rätt dött här idag vill jag påstå. Men det är helt okej, när det är hemtenta-tider, visst? Jag har precis tryckt på skicka och det känns sjukt skönt! Även om jag inte alls varit speciellt stressad eller tyckt att det har varit jobbigt så är det alltid skönt att ta helg! Jag tycker att denna tenta var rolig att skriva och jag har inte som sagt tyckt att det varit speciellt jobbigt att komma igång. Det är otroligt skönt när man känner så! Vid 8.30 satte jag igång, målet var att bli klar innan lunch, men det vart jag inte. Jag tog mig tid på eftermiddagen också för att känna mig helt nöjd. Nu är det bara att vänta och se!

Jag tog mig dessutom tid att gå på lunch-pumpen idag, bra gjort av mig! Det var en fantastiskt rolig mix! Det var Irene som hade passet och det var skitkul! Det bästa av allt var att det var att en av mina favorit-låtar var med, hur kul var inte det? Bad Influence med Pink, jag kunde inte annat än bli chockad och väldigt lycklig! Tror inte jag kunde sluta le under hela låten, triceps vart inte alls så jobbigt idag faktiskt. Det som var lite skumt var att jag aldrig hört den i Pump-situation tidigare, jag vart därför väldigt chockad, på ett bra sätt! Jag fick verkligen energi att göra klart tentan.

Nu är den som sagt klar och inskickad. I skrivande stund väntar jag på någon hantverkare som ska göra klart efter målaren som varit här. Typ sätta fast sladdar och ellock. Sedan ska jag gå till biblioteket och lämna tillbaka lite böcker och se om det finns några böcker som jag behöver till nästa moment. Ligger som vanligt steget före!

Ha en bra fredag! (Fredagspeppen kommer)

Lämna en kommentar