kunde inte låta bli

Ni får en till låt, det är ni värda! Det var dock inte jättebra kvalité på låten… Jag kunde förövrigt inte hålla mig ifrån att gå på combaten idag. Det var otroligt skönt, det var lite folk viket betyder mer plats till mig! Perfekt att inleda helgen, jag är nöjd nu! Och imorgon är det vila som står på schemat! Innan combaten så tryckte jag in armhävningsutmaningen också…

Idag vart det 20+20+24+24+20+20+22+(max varav minst 50)55. Det kändes mycket bättre än sist jag körde, då körde jag ju efter combaten, denna gång vart det ju före så jag hade jättemycket krafter! För det var det dock inte lätt, såklart! Men det var inte lika tungt som sist…

På söndag är det ett maxtest igen! Tänkte sikta på någonstans 80-85… Sen är jag inne på sista veckan!!

Trevlig helg på er!

(Ps. Jag lyckades glömma mitt lås när jag var på Friskvårds nu, lagomt förvirrad fröken… Om någon ser ett ensamt litet lås på övervåningen som har en nyckel med en svart snodd i, då är det mitt! Ta hand om det och lämna gärna tillbaka det när du ser mig nästa gång!)

Lämna en kommentar