jag börjar bli tjatig

Men vilket lyckorus!! Jag har kört mig helt slut efter tabatan, så underbart! Det var så sjukt skönt, jag behövde verkligen det efter en skitjobbig dag! Och passet var sjukt roligt, perfekta övningar. Efter förra passet i söndags så berömde jag Josefin på bloggen, så här skrev jag;

”Postat av: Zandra
Jag tycker att det var ett riktigt bra tabata-pass idag! Bra mix och roliga övningar! Jag vart riktigt slut! =)
2012-02-19 @ 19:21:33”

Och idag var det exakt samma pass! Yeey! Tack, tack, tack! Och vet ni vad?! Josefin bjuder alltid på en extra intervall på sista övningen, jag blir så lycklig och kan inte sluta le varje gång hon kommer med den ”överraskningen” fast jag vet att den kommer redan innan!

Om man bortser från att jag ätit och druckit sjukt dåligt idag så gick det faktiskt riktigt bra, jag känner mig nöjd med passet och min insats! Inte nog med det så gjorde jag armhävningsutmaningen idag också, för jag gjorde ju inte den igår. 25+29+25+25+max. Och efter ett tabata-pass är jag slut kan jag lova, jag pinades igenom varje max-armhävning. Jag gjorde 36 st vilket var det minsta man fick göra. Trodde jag skulle tuppa av, men hade jag riktigt plåga mig själv hade jag kanske klarat 40 st, men det vart inte så. Man måste väl kunna klara 4 till när det känns som det är slut krafter, man klarar alltid lite till! Hade jag haft någon som skrikit och peppat mig lite så hade jag klarat det!

Imorgon är det vilodag! +MEDLEMSFEST!!

En tanke på “jag börjar bli tjatig

Lämna en kommentar