fredagspepp

Här kommer den utlovade fredagspeppen! Nu är det helg!

Jag lägger ihop peppen med utmaningen denna vecka. Jag taggade igång mig själv till denna låt. Idag så var det återigen dags att ta fram viljan och styrkan för att utföra utmaningen! det som stod på schemat var 22+30+20+20, sedan avslutas det alltid med max! Det vill säga så många man orkar, och just idag orkade jag göra fantastiska 50!! Jag är alltså som man skulle kunna se det, halvvägs! Och det känns långt, jag vette tusan om jag kommer kunna öka på 50 till under 3 veckor till? Är det möjligt?! Jag ska bara klara det! Idag gjorde jag alltså sammanlagt 142 st om jag inte räknat fel? Galet!

Tagga till ni också!

2 tankar om “fredagspepp

  1. Men shiiiit så bra gjort!! Grymt imponerande!! En annan DOG på 29:e på sista rundan, haha :p Men sakta går jag väl framåt!
    //En annan träningsgalen, som hänger med på utmaningen :p

Lämna en kommentar