vi har kanske en bil på g

Vi letar ju som sagt efter en ny bil och nu kanske vi har någonting på gång. Jag tänker inte säga vad det är just nu, eftersom att ingenting är klart. Men om ni hänger med så kanske ni kan få en liten glimt! Just nu känns allt väldigt bra i alla fall och pappa är verkligen en klippa som åker runt och kikar och provkör massa bilar till oss! Vem är bättre kritiker än han?!

Denna bil är i alla fall till skillnad från vår förra bil framhjulsdriven, det gillar jag bättre! Den har även en cd-spelare, vilket vår tidigare bil inte hade, det är ju katastrof om jag får säga det själv! Sedan har den viktiga grejer som Abs, antisladd, antispinn, motorvärmare, fyra stycken hjul, den har gått knappt 15000 mil, från -99… Den är billigare att köra än vår tidigare och skatten blir billigare! Kan det bli bättre? Jo, det kan det… Det är bara en liiiiten detalj som jag stör mig på, färgen! Men jag kanske för leva med det? Jag kanske vänjer mig? Vad kostar en omlackning?

Håll till godo! Vi ska ha bestämt oss innan imorgonbitti!

Lämna en kommentar