melodifestivalen del 1

Den första deltävlingen har gått av stapeln och vi satt bänkade i soffan. Jag behövde inte ens be om att få se det, det vart bara så. Denna gång känns det som jag vart lite överrumplad av att det var igång. Jag vart påmind om det förra veckan, tycker att det brukar annonseras flitigt.

Jag vart inte särskilt peppad av låtarna, tror inte det var någon som jag kände var 100%… För det första tål jag inte Sean, jag är allergisk. Han går mig på nerverna och jag blir bara provocerad! Jag kan inte ta honom på allvar, är han på allvar?! För det andra vad gjorde Torsten Flink där? Han kan jag inte heller ta på allvar… Varför melodifestival? Sedan var resten medelmåtta, ingen jag kände för… Visst Loreen var väl ok, men vart är farten? Det var ett fint nummer men ingen finallåt! Sedan var Dead by april ok om de inte hade varit några oförståeliga bitar då och då…

Jag under varför inte Afrodite inte gick vidare? Är dem lite omoderna? Jag trodde att dem skulle gå vidare och inte Flink eller Sean…

Vad tycker ni?

Lämna en kommentar