vad är ditt bästa träningsminne 2011?

Nu är jag här igen, men jag tycker att jag varit rätt duktig idag, betygsätter mig med ett G. Så jag godkänner mig själv att skriva ännu ett inlägg. Jag har nu alltså hittat mina två ”ämnen” för första frågan i tentan och har börjat grubbla på den andra frågan. Det betyder ju inte att jag är klar med den första, men jag är på god väg! Tänk så skönt allt blir när det äntligen släpper!

Frågan som lyder är alltså ”vad är ditt bästa träningsminne 2011?”. Den frågan stod i Friskvårds blogg för några dagar sedan, och som flitig besökare kände jag mig tvungen att svara på den. Gud, jag skulle vilja veta hur många pass jag snittar en månad med… Kan man få reda på det tro? I alla fall så skulle jag lätt ha sagt ”Supersaturday-eventet”… om jag nu hade varit där… Nu var jag inte det, och antar att jag missade något storslaget, men jag hade faktiskt andra planer just den dagen! Också storslagna planer, kan jag lova! Så i stället så valde jag att skriva något i stil med -Mitt främsta minne från träningsåret är att jag överhuvudtaget började träna hos er… Kort och gott?! Visst var väl det helt ok.. Vill ni läsa det i sin helhet får ni allt ta och hitta till Friskvårds blogg!

För att då komma till den andra grejen som är speciellt med just den här dagen så handlar det just om träning! Exakt idag, för ett år sen, så började mitt träningskort att gälla! Jag har nu tränat ett helt år och det känner jag mig nöjd med! Exakt på dagen, och det firas ju storslaget med det sista combat 75 minuter, kan det bli bättre?

En tanke på “vad är ditt bästa träningsminne 2011?

  1. Pingback: 2012 års bästa; träning « zanalysis

Lämna en kommentar