nyårsdressen

Ja, jag hittade ingen nyårsklänning på stan idag, så jag får hålla vid den jag har sen tidigare, vilket jag hade väntat mig. Däremot så vart det ett par nya strumpbyxor, ett nagellack och glitterspray till imorgon. Det är nämligen dresscode cocktail med en glittrig detalj, så det glittriga får innebära nagellack och glitterspray, ni får se imorgon!

Istället för nyårsklänning så hittade jag lite nya träningskläder, det var väl bra? Det behövs alltig, man känner sig lite snyggare då!

20111230-165646.jpg

Jag är som tidigare noterat för vanlig, brukar aldrig hitta något värt på rea, mina storlekar är alltid slut. Men nu tror jag att jag hittade någonting bra, inte testat dem men… Håller tummarna att de passar! Har varit runt på stan idag också och letat skor, men hittade inga heller, finns inte ett par i storlek 36 i hela stan… Måste nog tillbaka till Umeå och leta rätt på någon bra säljare som kan sälja mig ett par bra skor…

Ha en bra kväll!

Lämna en kommentar