100

Klockan är strax efter 8 och det är ungefär nu mitt första inlägg brukar komma, från bussen! Men, idag sitter jag inte på bussen utan jag är hemma! Men jag är inte ledig för det, nej jag har ju mitt väntade seminarium idag! Jag börjar inte förrän klockan 13.00 idag, så att jag åker lite senare! Det betyder också att jag kommer hem sent idag, är inte hemma förrän strax innan 19. Men men, det känns trots allt bra att göra bort seminariet idag och jag skulle tippa att jag kommer däcka på vägen hem, av utmattning!

100, då, vad betyder det? Jo, kära bloggen, vi firar någonting viktigt just nu! Detta är mitt 100ade inlägg! Det känns som att tiden gått sjukt fort upp till 100, tyckte att jag precis startade! Om jag får säga det själv tycker jag att det har gått över förväntan och jag har inte haft många dagar av bloggtorka än! Det tycker jag känns bra! Däremot har statistiken varit lite upp och ner, men det skiter jag i! Jag är glad för er som följer, och jätteglad när ni kommenterar! Jag vill gärna höra mer åsikter så var inte rädd för att kommentera! (Måndagar brukar förövrigt vara den mest trafikerade dagen här på bloggen!)

Idag är det måndag och ny vecka! Det har faktiskt kommit lite snö inatt och det gillar jag. Innan vi somnade igår så frågade Elin vad jag skulle drömma om inatt, då sa jag SNÖ! Jag vill därför tro att det är min förtjänst att det har kommit snö, vi kan väl säga det i alla fall? Ny vecka betyder också att det är sista veckan med föreläsningar, nästa vecka är jag hemma och skriver tenta! Tro det eller ej men jag längtar! Ett tips har varit att man kan skriva om samma sak som b-uppsatsen ska handla om, hjälp?! Att det är måndag betyder också att det inte är någon träning för mig, brukar sällan träna på måndagar, det är som en obligatorisk vila-dag.

Hoppas ni får en bra start på veckans första dag!

Lämna en kommentar