vilken hjälte!

Vill lägga in en hyllning till min personliga kock, även min sambo! Jag är näst intill en katastrof i köket och tycker inte heller att det är särskilt roligt.. Jag hade idag till uppgift att inhandla några komponenter till dagens middag, inte ens det kunde jag lyckas med.. Hade 4 saker på listan och kom hem 2 saker, bra jobbat! Hade det varit sommar hade jag tagit på mig skorna och gått tillbaka. Men nu när man måste på med massa kläder och allt känns allmänt jobbigt! När Elin kom hem från jobbet lyckades hon styra upp middagen ändå! Vilken hjälte hon är!

20111204-173722.jpg

Kycklinggryta!

Jag är i alla fall klar med förberedelserna inför imorgon, känns jätteskönt! Ännu skönare kommer det kännas imorgon när det är klart! Efter det kommer det så klart något mer, men inget så jobbigt som imorgon!

Lämna en kommentar