iver!

Jag känner ivrighet att blogga nu! Det finns så mycket jag vill skriva om, men jag tror jag ska försöka strukturera upp mina tankar så att inte allt hamnar i ett inlägg och sedan kommer det inget mer alls! Hur ofta får man blogga? Jag tror inte det kommer bli mitt problem, jag tror att jag inom någon vecka snarare måste fråga, hur många gånger måste man blogga?

Jag har iallafall sedan förra inlägget, för någon timma sedan uppdaterat min ”om mig-sida” vilket jag kände var svårt. Det finns massor att skriva, men det kan ju inte bli ett eget inlägg tänkte jag och försökte hålla mig kort, allt för att ha någonting att skriva om senare. Läs gärna här om mig här

Där skrev jag om min livssituation, som också utvecklas och förändras hela tiden. Min utbildning kräver ett eget inlägg, ni som känner mig vet hur enkelt det är att beskriva vad jag kommer bli och ni som inte känner mig hoppas jag känner iver att få veta. Min sambo kräver också ett eget inlägg, för hon är bara bäst! Och träningen, jaa, den kanske också behöver ett eget inlägg?

Du är bäst!

2 tankar om “iver!

Lämna en kommentar